Κάθε νέο πληροφοριακό σύστημα χρειάζεται εντατική επιμέλεια και υποστήριξη της λειτουργίας του σε θέματα συμβουλών χρήσης, επίλυσης αποριών των χειριστών και αντιμετώπισης διαφόρων θεμάτων στον χώρο της επιχείρησης ή μέσω τηλεφώνου όπου αυτό είναι δυνατό. Η υποστήριξη λογισμικού γίνεται από τους ειδικούς εκπαιδευτές αλλά και από τους προγραμματιστές της Computer Life, όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο , και αφορά πελάτες που έχουν αγοράσει κάποια ή κάποιες εφαρμογές λογισμικού από την Computer Life. Ο πελάτης μπορεί αν επιλέξει εάν θέλει πλήρη ή περιορισμένη υποστήριξη λογισμικού και να λάβει ορισμένες ή όλες από τις παρακάτω υπηρεσίες:
- Την παροχή χειριστικών διευκρινήσεων
- Την εγκατάσταση νέων εκδόσεων των εφαρμογών και την κατάστρωση της κωδικοποίησης για την εισαγωγή δεδομένων
- Την συντήρηση των εφαρμογών και την παροχή συμβουλών για την αντιμετώπιση προβλημάτων που σχετίζονται με τη μηχανογράφηση
- Την κατασκευή πρόσθετων προγραμμάτων κατά παραγγελία με έκπτωση και τη σχεδίαση εντύπων
- Την απεριόριστη τηλεφωνική πρόσβαση στις υπηρεσίες της Computer Life κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ημερών και ωρών.
Επίσης ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την παροχή υπηρεσιών για όλα τα προγράμματα και σε περιβάλλον Windows, LINUX ή UNIX ή για προγράμματα τρίτων που εμπορεύεται και προτείνει στους πελάτες της η Computer Life. Η κατηγορία αυτή αφορά στην παροχή χειριστικών και παραμετρικών διευκρινήσεων και συμβουλές σε δυσλειτουργίες των εφαρμογών για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων.