Η COMPUTER LIFE Ν. ΗΜΑΘΙΑΣ εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιό-τητας ISO 9001:2008, πιστοποιημένο από την TUV RheinlandHellas S.A.

Τηλεφωνική υποστήριξη - Help Desk

Κάθε νέο πληροφοριακό σύστημα χρειάζεται εντατική επιμέλεια και υποστήριξη της λειτουργίας του σε θέματα συμβουλών χρήσης,  επίλυσης αποριών των χειριστών και αντιμετώπισης διαφόρων θεμάτων στον χώρο της  επιχείρησης ή μέσω τηλεφώνου όπου αυτό είναι δυνατό. Η υποστήριξη λογισμικού γίνεται από τους ειδικούς εκπαιδευτές αλλά  και από τους προγραμματιστές της Computer Life, όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο , και αφορά  πελάτες που έχουν αγοράσει κάποια ή κάποιες εφαρμογές λογισμικού από την  Computer Life. Ο πελάτης μπορεί αν επιλέξει εάν θέλει πλήρη ή περιορισμένη υποστήριξη λογισμικού και να λάβει ορισμένες ή όλες από τις παρακάτω υπηρεσίες:

• Την παροχή χειριστικών διευκρινήσεων

Την εγκατάσταση νέων εκδόσεων των εφαρμογών και την κατάστρωση της κωδικοποίησης για την εισαγωγή δεδομένων

Την συντήρηση των εφαρμογών και την παροχή συμβουλών για την αντιμετώπιση προβλημάτων που σχετίζονται με τη μηχανογράφηση

Την κατασκευή πρόσθετων προγραμμάτων κατά παραγγελία με έκπτωση και τη σχεδίαση εντύπων

Την απεριόριστη τηλεφωνική πρόσβαση στις υπηρεσίες της Computer Life κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ημερών και ωρών.

Επίσης ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την παροχή υπηρεσιών για όλα τα προγράμματα και σε περιβάλλον Windows, LINUX ή UNIX ή για προγράμματα τρίτων που εμπορεύεται και προτείνει στους πελάτες της η Computer Life. Η κατηγορία αυτή αφορά στην παροχή χειριστικών και παραμετρικών διευκρινήσεων και συμβουλές σε δυσλειτουργίες των εφαρμογών για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων.